2011-04-27

5/01 - 閉幕活動,隆重登場~

怪獸,洪啟堯創作個展系列活動三 - [我與我的怪獸牆],將於5/01(日)下午2:30舉行。




若還未決定週末的活動嗎?或者想試試看一個完全不同的體驗?
歡迎一起來北風,與我們一起動手做貼繪。
Have you decided the schedule on Sunday? or do you want to explore a totally different exprience in life? Welcome to BFgallery, come and work out your own Monster Wall.


2011年洪啟堯個人創作展 - 怪獸,
為期3週的展覽,將於5/01閉幕囉~
我們在閉幕日舉辦貼繪活動"我與我的怪獸牆",
來賓可親身體驗貼繪的過程,並帶回一張具有個人風格的創作喔!
活動適合各個年齡的大朋友、小朋友,
也不需要有美術底子,別擔心手腳不聽使喚,
也別煩惱什麼藝術家名字你的聽不懂,
這一次,就是自在的用自己的想法,
和創作握握手,做好朋友~

CY's 3 weeks solo exbition has almost come to an end. At the last day, we will hold a draw-pasting party for the visitors to bring back their own MONSTER WALL. The activity has no age limitation. You dont' need to know how to draw, and you don't have to worry if you always feel clumsy while drawing. Eventough you don't know any of the artist, you can still use your own way to creat you own wall.
每個人都是生活的藝術家,每個人都可以來試試看喔!
We all are artist in our life. Every can try!



或若您有認識任何媒體或記者,也煩請將此訊息,轉送給媒體,非常感謝。

 
「怪.獸」洪啟堯創作個展系列活動三,「我與我的怪獸牆」將於5/01()下午2:30舉行,參訪畫展之外,每位佳賓還可動手貼製自己的怪獸牆,在會場留影後,還可將這幅自己創作的作品帶回家。創作家洪啟堯當日也將於現場與您一起說怪獸,話怪獸。現場並備有茶點,歡迎各界藝文雅士,以及與有興趣與自己和怪獸對話的民眾,共襄盛舉。







(4/26與怪獸話畫,活動側記)



If you have any questions, please feel free to leave us messages.

沒有留言: